• Dávid Kovács

Szereted a fogaid?

Felismered a fogágybetegség tüneteit? Az egyik leggyakoribb oka annak, hogy ideje korán elveszítjük fogainkat az a fogágybetegség. Különösen érdemes az alábbi tünetek alapján gyanakodni, ugyanis míg akuttá nem válik addig a legtöbb esetben fájdalom mentes, így mire fény derül rá már jelentős károkat okozhat.

Íme a fogágybetegségre utaló tünetek: - Kellemetlen szájszag - Fogínyvérzés - Fogíny duzzanata, vöröses-lilás színe - A fogíny visszahúzódása és a fognyakak láthatóvá válása - Ételbeékelődés a fogközökbe - Váladékozás (esetleg gennyesedés) - Mozgathatóvá váló, elvándorolt, elmozdult fogak - Fájdalom (akut esetben)

Ha szereted a fogaidat és a fenti tünetek közül néhány ismerős akkor ezeket a tüneteket érdemes komolyan venni és fogorvoshoz fordulni. Úgy is mondhatnánk: keresd fel a parodontológust, hogy ne legyen szükséged implantológusra! Lehet közhelyesnek hangzik, de a prevenció és az időben felismert egészségügyi probléma kezelése az első lépés, ha fontos számunkra életminőségünk. Dr. Rosta Péter – parodontológus

• Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon

© 2018-2021 by parodontologus.hu - Rodental Kft.

Egészség tippek:
Fogfehérítés
- Fogmosás és a gyerek

1052 Budapest, Petőfi Sándor utca 6. 1. emelet 1. (28-as kapucsengő) A Katona József színház mellett.